Dostawa i zwrot

BEZPIECZNE PŁATNOŚCI | ZADOWOLONY LUB ZWROT | Obsługa posprzedażowa 6 dni w tygodniu

0

Twój koszyk jest pusty

Dostawa i zwrot

Dostarczamy do następujących krajów: Francja Metropolitalna, Belgia, Szwajcaria, Luksemburg, Andora , Polska, Włochy

Przy każdym zakupie do 50 € standardowe koszty dostawy wynoszą 4,9 €. W przypadku zamówień przekraczających 50 EUR dostawa w tych samych regionach jest bezpłatna.

Czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni, a całkowity czas dostawy również od 5 do 15 dni.

Ciesz się darmową dostawą wszystkich zamówień na terenie Polski! Do zamówień o wartości poniżej 220,00 zł obowiązuje ryczałt w wysokości 22,00 zł, natomiast zakupy powyżej 220,00 zł korzystają z darmowej dostawy, łączącej w sobie oszczędność i wygodę.

Warunki zwrotu:

Polityka zwrotu w ciągu 14 dni w decohouse.fr we Francji i za granicą ( Francja metropolitalna, Belgia, Szwajcaria, Luksemburg, Andora , Polska, Włochy)


W decohousse.fr dokładamy wszelkich starań, aby oferować satysfakcjonujące doświadczenia zakupowe naszym klientom we Francji metropolitalnej, Belgii, Szwajcarii, Luksemburgu, Andorze , Polsce i Włoszech .

Rozumiemy, że czasami produkt może nie spełniać Twoich oczekiwań lub posiadać wadę. Dlatego właśnie wdrożyliśmy 14-dniową politykę zwrotu specjalnie w przypadku sprzedaży pokrowców ochronnych. Oto szczegóły naszej polityki zwrotów:

  1. Okres zwrotu: Masz 14 dni od otrzymania zamówienia na poinformowanie nas o zamiarze zwrotu produktu. Po tym okresie nie będziemy mogli przyjmować zwrotów.

  2. Kwalifikujące się produkty: wszystkie produkty związane z oświetleniem, takie jak osłony ochronne i powiązane akcesoria, kwalifikują się do zwrotu, z wyjątkiem produktów spersonalizowanych lub produktów oznaczonych jako niepodlegające zwrotowi ze względów higienicznych lub bezpieczeństwa.

  3. Okoliczności zwrotu:
    Okres zwrotu: Masz 14 dni od otrzymania zamówienia na poinformowanie nas o zamiarze zwrotu produktu. Po tym okresie nie będziemy mogli przyjmować zwrotów.

    Zmiana opinii: Jeśli po otrzymaniu produktu zmienisz zdanie, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni. Produkty muszą być nieużywane, nieuszkodzone i w oryginalnym opakowaniu.

    Wadliwe/uszkodzone produkty: Jeśli w ciągu 14 dni od otrzymania produktu wystąpi usterka lub zepsuje się, skontaktuj się z nami, aby umówić się na wymianę lub zwrot pieniędzy.

    Produkty uszkodzone w dniu dostawy : Jeśli produkt dotarł uszkodzony, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy.

    Niewłaściwy produkt: Jeśli otrzymasz nieprawidłowy produkt, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy.

    Produkt nie otrzymany: Jeśli Twój produkt nie dotarł w ciągu 14 dni od przewidywanej daty dostawy, skontaktuj się z nami.

    Anulowanie po zamówieniu: Jeśli chcesz anulować zamówienie po jego złożeniu, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby wstrzymać wysyłkę, ale jeśli produkt został już wysłany, będziesz musiał go zwrócić, aby otrzymać zwrot pieniędzy.

    Koszty zwrotu pokrywa klient, z wyjątkiem przypadku, gdy produkt jest wadliwy, uszkodzony w momencie dostawy, jest to produkt nieprawidłowy lub w przypadku błędu z naszej strony podczas wysyłki. Aby zapewnić bezpieczeństwo zwrotu, zalecamy skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki.

  4. Proces zwrotu: Aby rozpocząć zwrot, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 07 56 84 64 85 lub pocztą elektroniczną na adres info@decohousse.com , podając następujące informacje: numer zamówienia, nazwę produktu, powód zwrotu oraz swoje dane kontaktowe. Przekażemy Ci szczegółowe instrukcje dotyczące zwrotu i adres zwrotny.

  5. Koszty zwrotu: Koszty zwrotu pokrywa klient, z wyjątkiem przypadku wadliwego produktu lub błędu z naszej strony podczas wysyłki. Aby zapewnić bezpieczeństwo zwrotu, zalecamy skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki.

  6. Zwrot pieniędzy: Po otrzymaniu zwróconego produktu i sprawdzeniu jego stanu, w rozsądnym terminie zwrócimy pełną kwotę zakupu, łącznie z pierwotnymi kosztami wysyłki. Zwrot środków zostanie dokonany zgodnie z metodą płatności zastosowaną podczas pierwszego zakupu.

  7. Wyjątki: w niektórych wyjątkowych przypadkach, takich jak uszkodzenie produktów w transporcie lub błędy w wysyłce, możemy zaoferować wymianę produktu zamiast zwrotu pieniędzy. Każdą sytuację ocenimy indywidualnie, aby znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.

  8. Należy pamiętać, że niniejsza polityka zwrotu w ciągu 14 dni podlega naszym szczegółowym ogólnym warunkom sprzedaży we Francji metropolitalnej, Belgii, Szwajcarii, Luksemburgu, Andorze , Polsce i Włoszech . Zachęcamy do zapoznania się z nimi na naszej stronie internetowej w celu uzyskania szczegółowych informacji.
  • Otrzymanie prośby o zwrot: Gdy tylko otrzymamy Twoją prośbę o zwrot, nasz zespół zobowiązuje się odpowiedzieć w ciągu 24 godzin, aby przekazać Ci dokładne instrukcje dotyczące zwrotu produktu.

  • Wysyłka produktu: Czas potrzebny na dotarcie produktu do nas zależy od wybranej przez Ciebie usługi dostawy. Zwykle może to zająć od 3 do 7 dni roboczych.

  • Kontrola produktu: Po otrzymaniu Twojego produktu przeprowadzimy kontrolę, która może zająć do 48 godzin. Sprawdzamy stan produktu i zgodność z naszą polityką zwrotów.

Przetwarzanie zwrotu:

Jeśli wszystko będzie w porządku, natychmiast zwrócimy Ci pieniądze. Czas zwrotu pieniędzy zależy wówczas od metody płatności użytej podczas pierwszego zakupu. W przypadku karty kredytowej lub debetowej może minąć od 5 do 10 dni roboczych, zanim kwota pojawi się na Twoim koncie. Jeśli korzystałeś z usługi płatności online, takiej jak PayPal, zwrot pieniędzy może nastąpić natychmiast.

    Jaka jest metoda zwrotu pieniędzy? W jaki sposób klient otrzyma zwrot pieniędzy?

    Zwrot środków dokonamy przy użyciu tej samej metody płatności, której użyłeś przy pierwotnym zakupie. Oznacza to, że jeśli zapłaciłeś kartą kredytową, zwrot środków zostanie przelany na tę samą kartę. Jeśli skorzystałeś z usługi płatności online, zwrot środków zostanie dokonany tą samą usługą.

    Zwroty muszą być dokonane w oryginalnym stanie i kompletne (opakowanie, akcesoria, instrukcje itp.) umożliwiające ich remarketing w nowym stanie, wraz z fakturą zakupu.

    Jeśli Klient chce zwrócić produkt, powinien skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 07 56 84 64 85 lub e-mailem pod adresem info@decohousse.com w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Klient musi podać następujące informacje:

    • Imię i nazwisko
    • Adres
    • Numer telefonu
    • Adres e-mail
    • Numer zamówienia
    • Nazwa produktu do zwrotu
    • powód do powrotu